«MAN Engines» представляє 16,2-літровий двигун D4276 для максимальної продуктивності сільськогосподарської техніки.

У секторі агротехніки компанія MAN вперше представить світу MAN D4276: свою нову серію двигунів для сільськогосподарських робіт з діаметром 142 мм і ходом 170 мм. Виробляючи вражаючі 581 кВт з 16,2 літрів робочого об’єму, дизельний двигун встановлює нові стандарти. Цей силовий агрегат вагою не більше 1280 кг є не тільки найпотужнішим рядним шестициліндровим двигуном для сільськогосподарських машин, який коли-небудь розроблявся «MAN Engines», а й має найвище співвідношення потужності і ваги в своєму класі робочого об’єму. Ця пікова потужність була досягнута «MAN Engines» в результаті її нової концепції зарядки – із зарядним пристроєм з фіксованою геометрією, яка забезпечує максимальний крутний момент 3400 Нм між 1350 хв-1 і 1600 хв-1.

Обсяг 16,2 літра для безпрецедентного співвідношення потужності до ваги.

D4276 заснований на сучасній серії двигунів D3876, яка вже успішно впроваджена на ринку, але був розроблений для задоволення підвищених вимог до продуктивності в важких умовах для сільськогосподарської техніки. Щоб досягти цього, було необхідно додатково поліпшити і без того видатне співвідношення потужності і ваги D3876. Це означало розширення отворів на чотири міліметри з 138 до 142 мм, що призвело до збільшення обсягу з 15,3 до 16,2 літра. Модифікація системи упорскування Common Rail забезпечує необхідне збільшення подачі палива. Дизельні форсунки, які були доопрацьовані спеціально для D4276 з поліпшеним потоком і високим тиском уприскування до 2500 бар, забезпечують ідеальну ступінь розпилення і проникнення палива.

Передача досвіду для преміальної якості та надійності

Базовий силовий агрегат і велика кількість додаткових компонентів і деталей були прийняті з відзначеної нагородами серії двигунів D3876 без змін. В результаті D4276 зберіг практично ті ж компактні розміри установки (1464 х 978 х 1131 мм довжина / ширина / висота), що і «Дизель року 2016», незважаючи на те, що він має більшу потужність. Оскільки інтерфейси двох серій двигунів також практично ідентичні, клієнтам потрібно лише один варіант установки, що дозволяє інтегрувати D3876 і D4276 без істотних конструктивних змін. Крім того, концепції, які вже були успішно випробувані і випробувані в D3876, з’являються знову, наприклад «куполоподібні клапани», які використовують опукле посилення пластин клапанів на стороні камери згоряння, щоб мінімізувати знос сідла. Інший використовуваної концепцією є охолодження зверху вниз, де охолоджуюча рідина поширюється уздовж двигуна через верхню водяну сорочку головки циліндрів, що забезпечує однаково високу потужність охолодження у всіх циліндрах.

Гнучка обробка вихлопних газів для будь-яких вимог

Різні вимоги щодо дотримання законодавства про викиди в залежності від області застосування і цільового ринку означають, що для подальшої обробки вихлопних газів потрібні гнучкі та індивідуальні рішення. Для цієї мети MAN Engines пропонує модульну систему очищення вихлопних газів (EGA), з широким вибором змінних компонентів, які можна комбінувати з більшою універсальністю. Система EGA в основному складається з двох модулів DOC / DPF (каталітичний нейтралізатор дизельного палива / фільтр сажа), з’єднаних з системою SCR (селективне каталітичне відновлення). Завдяки конструкції двигуна з низьким рівнем викидів, система SCR – це все, що потрібно D4276 для відповідності вимогам Євро-5. Новий двигун також спирається на систему рециркуляції вихлопних газів з водяним охолодженням. З іншого боку, двигун може обходитися без модулів DOC / DPF, що економить додатковий простір і гроші. Щоб відповідати вимогам і характеристикам D4276, який використовується каталітичний нейтралізатор SCR має ванадієве покриття, здатне витримувати високі температури. Це забезпечує більшу стабільність і допомагає підтримувати продуктивність двигуна в екстремальних ситуаціях, таких як висока температура.

D4276 потужністю 515 кВт для високих вимог до потужності при низьких оборотах двигуна

D4276 також доступний у варіанті з потужністю до 515 кВт. «MAN Engines» вже представили цю модель на виставці Bauma в Мюнхені в квітні 2019 року. Модель була розроблена спеціально для машин з великим крутним моментом і потужністю в нижньому діапазоні оборотів двигуна. Турбокомпресор із змінною геометрією турбіни (VTG), який вже випробуваний і випробуваний в умовах бездоріжжя, використовується для збереження максимальної потужності й крутного моменту в широкому діапазоні оборотів двигуна. Турбокомпресор забезпечує високі запаси тиску наддувочного повітря для крутять моментів до 3250 Нм при швидкостях обертання від 950 хв-1 до 1500 хв-1.

Регулювання зазору гідравлічного клапана для простоти обслуговування

Двигуни від «MAN Engines» вже вражаюче надійні і прості в обслуговуванні. Щоб підтверджувати це і далі, компанія «MAN Engines» розробляє необслуговуєму серію клапанів з гідравлічним регулюванням зазору (HVCA). Доступ до кришки головки циліндрів для перевірки зазорів клапанів може бути особливо ускладнений для сільськогосподарської техніки та часто вимагає великих робіт з розбирання. З HVCA немає необхідності контролювати і регулювати зазор клапанів, а це означає, що витрати на технічне обслуговування і витрати фінансові можуть бути значно знижені. Крім того, простір над головкою циліндрів, яке вивільняється в машині, може використовуватися більш ефективно, наприклад, для розміщення все більш складних систем очищення вихлопних газів поряд з двигуном. Крім D4276, HVCA також буде доступний для серій двигунів D1556, D2676 і D3876, швидше за все, з 2021 року.

D4276 є найпотужнішим рядним шестициліндровим двигуном в лінійці двигунів MAN для сільськогосподарської техніки.

Модульна система очищення вихлопних газів, що складається з змішувача SCR і каталітичного нейтралізатора SCR. Для D4276 потужністю 581 кВт не потрібні модулі DOC / DPF (каталітичний нейтралізатор дизельного палива / фільтр сажа) для відповідності вимогам Євро-5.

Джерело — https://www.corporate.man.eu/