Онлайн заявка на ТО

ПРИВАБЛИВИЙ І МАКСИМАЛЬНО ЕКОНОМІЧНИЙ.
Новий MAN Lion’s City

Новий MAN Lion's City - вищий ступінь переваги

При створенні нового автобуса Lion’s City виробники MAN покладалися не тільки на власні знання, але також на побажання і рекомендації клієнтів. Завдяки численним трансформацій що перетворилася модель стала ще більш привабливою з точки зору ефективності та комфорту, як всередині, так і зовні. Міський автобус Lion’s City в новому образі повністю відповідає найсвіжішим технологічним тенденціям.

Абсолютно все його оснащення складається з комплектуючих деталей, які роблять колосальний вплив на високу ступінь безпеки транспорту та продуктивності. Полегшена конструкція кузова і наявність інтелектуальної системи управління енергопостачанням встановлюють нові стандарти щодо економічності та практичності. Незалежна підвіска коліс робить автобус невразливим навіть в самих екстремальних умовах.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ ТА УНІКАЛЬНА ЕКОНОМІЯ ВИТРАТ В МЕЖАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ (LCC)

Чудова економічність – завдяки новому автобусу MAN Lion’s City. Повністю модернізований міський автобус MAN Lion’s City не тільки виглядає по-новому, а й встановлює нові стандарти щодо економічності, концепції двигуна, робочого місця водія і безпеки. Тут все було переглянуто і тепер оптимально узгоджено один з одним. Завдяки цьому новий MAN Lion’s City в повній мірі відповідає вимогам, що пред’являються до сучасного пасажирського транспорту, і допомагає зробити сучасне місто ще більш комфортним для проживання.

 
 

Ефективний режим з автоматичною системою включення і відключення ДВС

Завдяки додатковому оснащенню MAN EfficientHybrid інтелектуальна система управління енергопостачанням стала використовуватися в новому MAN Lion City. Основним компонентом є надійний і зносостійкий електродвигун, встановлений між двигуном і коробкою передач. У режимі примусового холостого ходу або гальмування стартер-генератор колінчастого вала працює як генератор (електромашина), в зворотному режимі – як стартер (пусковий пристрій). Завдяки цьому додатково економиться паливо і підвищується зручність їзди для водія і пасажирів.

Оптимальний вибір для будь-якої сфери застосування

Завдяки діапазону потужності від 280 до 360 к.с. 9-літровий двигун має оптимальний робочий об’єм. Виключно вивірений баланс між масою і розміром, а також потужністю і витратою робить двигун MAN D15 ідеальним вибором для міського транспортного сполучення

Великий вибір варіантів коробки передач

Для нового MAN Lions City пропонуються дві автоматичні коробки передач виробництва компаній Voith та ZF.
  • Voith DIWA 6 являє собою 4-ступінчасту автоматичну коробку передач масою 367-388 кг.
  • Автоматична коробка передач ZF EcoLife Step 3 має 6 ступенів перемикання і важить 379 кг. Який би варіант ви не вибрали, привід в новому MAN Lions City завжди буде оптимальним

Двигун D1556

Стандарт ОГ Euro 6d

Кількість циліндрів / розташування

/ Число клапанів на циліндр 6 / рядне / 4

Робочий об’єм 9/145/115/21: 2

Система вприскування палива Common Rail

Номінальна потужність (кВт / к.с.) 206/280 243/330 266/360

Внутрішнє позначення двигуна LOH12 LOH11 LOH10

Номінальна частота обертання (об / хв) 1800 1800 1800

Макс. крутний момент Н • м 1200 1400 1600

при частоті обертання (об / хв) 800-1600 900-1600 900-1550

Мінімальна частота обертання

на холостому ходу (об / хв) 550 550 550

Маса двигуна (кг) ок.900 ок.900 ок.900

Заправний обсяг масла

без / с масляним фільтром (л) 39 / 40,5 39 / 40,5 39 / 40,5

Інтервал заміни масла / інтервал

очищення фільтр сажі (км) до80000 / 750000 до80000 / 750000 до80000 / 750000

Тиск впорскування / тиск

при запаленні (бар) до2500 / 230 до2500 / 230 до2500 / 230

Пуск холодного двигуна (° C) до -32 до -32 до -32

  • Маса двигуна визначена компанією MAN Truck & Bus в сухому стані.
  • Тільки з моторним маслом по специфікації M3677.
  • У робочих умовах, при яких досягаються максимальні інтервали заміни масла за лічильником для визначення термінів технічного обслуговування, можливе досягнення зазначених і навіть більш тривалих інтервалів очищення фільтр сажі.

Зовнішній дизайн.

Конструкція кузова

Завдяки новій концепції конструкції кузова новий MAN Lionrs City значно легше попередника. Це стало можливим завдяки сендвічнимі конструкції і переходу на алюмінієвий каркас даху, а також бокових стінок з високоякісної сталі та алюмінію.

Бокові стінки

Скляні і облицювальні поверхні переважають в концепції бічних стінок нового MAN Lions City. Поверхні вікон завдяки трьом різним сегментам – вікно з боку водія, пасажирське вікно і бічні стінки виглядають по-сучасному і прості в обслуговуванні.

Світлодіодні фари

Повністю світлодіодні фари не тільки добре виглядають. Вони підвищують безпеку маршрутного транспорту, мають довгий термін служби (до 10 000 годин роботи) при одночасно низькому споживанні струму.

Дверна система

Дверна система в новому MAN Lions City розроблена компанією MAN. Компоненти були перевірені в численних дослідженнях і експериментах, так що вони відрізняються підвищеною експлуатаційною надійністю і зручністю обслуговування.

Інтер’єр.

Сидіння та поручні

Сидіння та поручні в новому MAN Lions City були істотно перероблені. Ми пропонуємо різні варіанти чохлів і оббивки, сидіння стали складними і універсальними в розміщенні, а догляд і очищення значно спростилися. Поручні чудово вписуються в пасажирський салон, адже ми досконально продумали питання вибору матеріалів, ергономічності і кріплення.

Світлодіодне освітлення салону

Непряме світлодіодне освітлення салону з регульованою яскравістю повністю висвітлює стелю, при цьому світло, як в природі, надходить зверху. Так у пасажирів виникає відчуття безпеки і комфорту.

Концепція управління

Тут комфорту управління приділено особливу увагу. Панель управління в новому Lions City була оптимізована з точки зору ергономіки шляхом додавання нових опцій. Тепер елементи управління розділені на три зони і розташовані з урахуванням частоти їх використання.

Сидіння водія

Вся справа в правильній ергономіці: Сидіння водія може регулюватися по горизонталі і завдяки збільшеній ширині поверхні сидіння і його глибині забезпечує максимум вільного простору для ніг водія. Підголівник забезпечує чудовий круговий огляд – завдяки цьому у вас все і завжди під контролем.

Піднесена майданчик з сидінням водія

Робоче місце водія в новому MAN Lions City розташоване на 110 мм вище, ніж в попередній моделі; тепер його висота становить 330 мм. Крайня нижня точка (п’ята) відповідає вимогам ISO 16121 1: 2005.

Незалежна підвіска коліс

Новий MAN Lionsq City став першим міським автобусом MAN, на якому була встановлена незалежна підвіска коліс, яка допускає практично незалежні повороти колеса з кожного боку автобуса і таким чином забезпечує йому оптимальну маневреність. Крім того, руху коліс і їх стійок при проїзді нерівностей дорожнього полотна лише в незначній мірі передаються через кузов на протилежну сторону. Завдяки цьому водій і пасажири в новому MAN Lions City відчувають себе в дорозі більш спокійно і комфортно.

Зчленування секцій автобуса

У нового MAN Lions City виготовлено з алюмінію, має підвищений момент обертання, має підвищену міцність і гарантує безпеку для пасажирів. Поряд з цим нове електро- і гідрообладнання забезпечують високий, плавно регульований демпфуючий момент, який стабілізує автобус при русі на високій швидкості і при проходженні вузьких поворотів, підвищуючи комфорт їзди для водія і пасажирів.

Амортизатор

У новому автобусі MAN Lions City використовується нова модель амортизатора в серійному виконанні. Гідравлічний амортизатор коливань PCV (Premium Comfort Valve) забезпечує більш стабільні ходові якості поряд зі зменшенням шумового навантаження. Завдяки цьому забезпечується підвищений комфорт в новому MAN Lions City для водія і пасажирів.