Новий термін служби автомобільних акумуляторів: пілотний проект MAN, Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein і Volkswagen.

У кварталі Гамбурга Бергедорф контейнер загальною ємністю 500 кВт-год був підключений до мережі зарядки в депо Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein (VHH). Тут MAN Truck & Bus і VHH хочуть працювати разом, щоб перевірити, як відпрацьовані батареї поводяться після початкового використання в транспортних засобах і як стаціонарна система накопичення енергії, в реальних умовах експлуатації.

  • Стале поводження з батареями за рахунок повторного використання
  • Запобігання пікової потужності, коли мова йде про фактичне споживання електроенергії від зарядки електричних автобусів
  • 50 використаних автомобільних акумуляторів об’єднані в одну систему зберігання

Питання про те, як використовувати акумулятори від електромобілів після їх першої життя в автомобілі, зараз досліджується трьома компаніями в рамках новаторського пілотного проекту. Спільний проект MAN Truck & Bus, Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein (VHH) і концерну Volkswagen здійснюється в кварталі Бергедорф в Гамбурзі, на автобусній станції VHH. Білий контейнер з 50 батареями, які раніше були встановлені в автомобілях VW Passat GTE, знаходиться тут. Кожна батарея має номінальну потужність 9,9 кВт, що означає, що загальна ємність контейнера складає рівно 495 кВтг – близько половини мегавата. Батареї встановлюються на стійках, а потім з’єднуються через систему управління батареями, утворюючи велику батарею. Однією з цілей проекту є розробка гнучкої концепції зберігання акумуляторів, яка дозволяє замінювати акумулятори.

Система накопичення енергії “другого використання” є продуктом меморандуму про взаєморозуміння (MoU), який Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein і MAN Truck & Bus підписали в березні 2018 року. Оскільки безпосередня утилізація батарей, встановлених у транспортних засобах, не є екологічно безпечною, дві компанії хочуть протестувати повторне використання цих батарей в стаціонарній системі зберігання.

Стефан Зальманн, голова MAN Transport Solutions, каже: «Друге використання батареї є надзвичайно важливою темою в світі постійно зростаючої електрифікації мобільних пристроїв в цілому. У кварталі Гамбурга Бергедорф ми хочемо з’ясувати, як батареї працюють, разом з нашим партнером по проекту, щоб ми могли розробляти майбутнє застосування на основі цього. Проект з VHH і Volkswagen є частиною нашої стратегії щодо забезпечення стійкості перевезень в майбутньому ».

«Ми дуже вдячні, що Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури Німеччини (BMVI) також підтримує цей проект – це ще раз підкреслює громадський інтерес до вивчення всіх аспектів електронної мобільності з точки зору відповідальної стійкості», заявляє Торалф Мюллер, керуючий директор VHH.

Багаторазове використання батарей дозволяє використовувати безліч переваг. Різні сценарії тестуються з використанням великої системи зберігання, щоб оптимізувати енергоспоживання в сховище VHH. Це включає в себе покращене використання мережі та пом’якшення пікових навантажень при зарядці електричних автобусів (піковий зріз). Олександр Адлер, який відповідає за проект системи накопичення енергії другого використання в MAN Truck & Bus, підтверджує це: «За допомогою методу пікового зрізу система зберігання може знизити пікове навантаження до 600 кВт і тим самим знизити витрати при використанні електроенергії».

У Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein GmbH, штаб-квартира знаходиться в Гамбурзі, працюють понад 1600 осіб, і забезпечує перевезення понад 100 мільйонів пасажирів на рік. Парк налічує близько 560 автобусів, які в найближчі роки будуть перетворені в електричні. VHH проведе випробування першого електричного міського автобуса від MAN в повсякденній експлуатації на початку 2020 року – компанія офіційно отримала MAN Lion’s City E. Ще 17 додаткових автомобілів MAN для парку VHH з’являться в кінці 2020 року. Партнери працюють разом над інноваційними рішеннями, щоб зробити міську мобільність більш безпечної та екологічно чистої, надійної і ефективної.

Джерело — https://www.mantruckandbus.com/