Тягач MAN TGX EfficientLine3 презентували в Україні

Дилер «АВАНТИ Груп» офіційно презентував оновлений тягач MAN TGX

17 березня в м Київ відбулася офіційна прем’єра магістрального тягача MAN TGX – машину в надекономічного виконанні EfficientLine3.

Нові тягачі MAN TGX відповідають останнім екологічним стандартам Євро 6С, який набрав чинності в країнах ЄС з 1 січня 2017 року. Максимальний вміст шкідливих викидів NOx, CO2 і твердих частинок в випускних газах не змінилося, однак посилені норми відхилень. Більш того, тепер автомобіль отримав можливість перевіряти якість не тільки палива, але і аміачного замінника AdBlue.

Все це стало можливим завдяки вдосконаленим двигунів D26 і D38, потужність яких підвищилася на 20 л. с., а максимальний обертовий момент на 200 Нм. Агрегат D26 має робочий об’єм 12,4 л і пропонується у варіантах 420 л. с. (2100 Нм), 460 к.с. (2300 Нм) і 500 л. с. (2500 Нм), а мотор D38 – 15,2-літровий і доступний у варіантах 540 л. с. (2700 Нм), 580 л. с. (2900 Нм) і 640 л. с. (3000 Нм).

Двигуни D26 отримали подвійний турбонаддув, що забезпечує високий максимальний крутний момент в широкому діапазоні оборотів. Що ж стосується моторів D38, то тут застосовується функція TopDown (ніспадаюющее охолодження), яка краще охолоджує циліндри і підвищує зносостійкість.

Купольні клапани також відрізняються збільшеним ресурсом. З двигунами працює нова автоматична коробка передач MAN TipMatic. Розгромна замовна стаття функція SmartShifting мінімізує переривання потужності, наприклад, при перемиканні на підйомі. Стандартне програмне забезпечення PROFI може бути замінено на спеціальне FLEET, яке призначене для великих автопарків. Останнє допомагає мінімізуватися різницю в стилі водіння кількох водіїв, які працюють на одній машині, і таким чином збільшити ресурс і знизити витрату палива.

Турбодизельні двигуни D26 і D38 завдяки вдосконаленій конструкції споживають менше палива – на 2,5 і 1,9% відповідно. Однак це не межа. Можна замовити тягач у виконанні EfficientLine3, який дозволяє заощадити до 6,35% палива, в порівнянні зі звичайною версією. У цьому заслуга багатьох чинників. Почнемо з автоматичної коробки передач, оснащеної оптимальною програмою перемикання. На машині EfficientLine3 коробка має режим EfficientRoll, який переводить її в нейтральне положення при скиданні газу. Економить паливо і функція предикативного круїз-контролю другого покоління EfficientCruise2. Вона підлаштовує роботу коробки під рельєф місцевості, орієнтуючись на GPS-свідчення і карту місцевості, яка занесена в пам’ять навігаційної системи.

Тягач EfficientLine3 також оснащений шинами зі зниженим опором коченню (клас А).

Свою лепту в економічність вносять також система контролю тиску в шинах MAN Air Pressure Management (APM), обмежувач максимальної швидкості 85 км / ч. Доопрацьована і аеродинаміка: застосовуються двері з подовжувачами, які закривають підніжки; прибраний сонцезахисний козирок над лобовим склом. Для зниження ваги знятий кронштейн для запасного колеса.