Вантажівки MAN TGS / TGX: нова концепція перевезення для України

MAN на виставці-форумі «Автотраса: Мости. Дороги. Тунелі 2017 »

На виставці-форумі «Автотраса: Мости. Дороги. Тунелі 2017 », яка проходила в« КиївЕкспоПлаза », на особливу увагу заслуговує стенд компанії« МАН Трак енд Бас Юкрейн », офіційного представництва MAN Truck & Bus AG.

На виставці показали відразу п’ять автомобілів. Почнемо з самоскидів. Один з них – MAN TGS 33.360 c колісною формулою 6х4. Машина розрахована на повну масу 33 т. Застосована кабіна середньої довжини – тип М.

Вантажівка надає руху турбодизель Євро 5 – D2066FL46 потужністю 360 к.с. (1800 Нм). Коробка передач – ZF, механічна, 16-ступінчаста. Використаний високоефективний моторне гальмо з електронним управлінням – MAN BrakeMatic.

У комплектацію входять: сталевий бампер, захисні решітки на фарах, кузов самоскидний марки Meiller Classic, квадратного перетину (Square Tipper).

Ще один самоскид – чотиривісний MAN TGS 41.400 c колісною формулою 8х4. Ця машина вже розрахована на повну масу 42 т. Не випадково вона укомплектована більш потужним двигуном – 400-сильним D2066LF45 (Євро 5), що розвиває максимальний крутний момент в 1900 Нм. Коробка передач – 16-ступінчаста ZF. Встановлено кабіна середньої довжини – тип М.

На вантажівці використаний кузов польської марки Wielton, напівкруглого перетину (Half-Pipe), який ідеально підходить для перевезення асфальту. У комплектацію також входять решітка радіатора для захисту від каменів, круїз-контроль, паливний бак на 400 л і бак для AdBlue (35 л), радіоприймач і мультимедійна система з 5-дюймовим дисплеєм – MAN Media Truck.

Крім самоскидів, компанія «МАН Трак енд Бас Юкрейн» демонструвала і три сідельні тягачі для роботи з різними напівпричепами. Почнемо з двухосного MAN TGS 21.440 колісної формули 4х2. Він призначений для роботи з автопоїздом повною масою до 44 т. Машина оснащена турбодизелем Tвро 5 – D2066LF44 потужністю 440 к.с. (2100 Нм). Коробка передач – механічна, 16-ступінчаста, марки ZF. Моторне гальмо – MAN BrakeMatic.

Особливості комплектації: сталевий бампер, захисні решітки на фарах, комбінований паливний бак: алюмінієвий для дизеля – на 680 л і під AdBlue – на 75 л. зовнішні дзеркала з електроприводів і підігрівом. На машину поширюється гарантія 4 роки або 400 тис. Км пробігу.

Другий сідельний тягач – вже тривісний, MAN TGS 33.440 c колісною формулою 6х4. Він розрахований на роботу з 40-тонним автопоїздом. Турбодизель Євро 5 – D2066LF44 потужністю 440 л. с. Коробка – 16-ступінчаста “механіка” ZF.

Тягач оснащений паливним баком на 400 л, а також баком під. AdBlue – на 35 л. У комплектацію входить мультимедійна система MAN Media Truck з 5-дюймовим екраном.

Третій сідельний тягач – відноситься до флагманського модельному ряду TGX.

Призначений для роботи з автопоїздом повною масою до 44 т. Тягач укомплектований двигуном чинного в ЄС екологічного стандарту Євро 6, потужністю 460 к.с., з максимальним обертовим моментом в 2300 Нм. З ним агрегатується автоматична, 12-стпенчатая коробка передач MAN TipMatic.

Cедельний тягач представлений у версії EfficientLine 3, що дозволяє додатково поліпшити паливну економічність на 6,35%. Тут доопрацьована аеродинаміка, а також застосовані такі інноваційні рішення як режим EfficienRoll в автоматичної коробки передач, який переводить її в нейтральне положення при попиті газу. Економить паливо і функція предикативного круїз-контролю EfficientCruise, яка підлаштовує роботу автоматичної КП під топографію місцевості, керуючись даними GPS.

Тягач також укомплектований LED фарами денного світла, чохлами крісел з алькантари / шкіри і мультимедійною системою з навігацією MAN TeleMatics 2 GPRS.